Pinterest

Jag har länge haft en mapp på datorn där jag samlat alla bilder som jag har tyckt om. Det har varit bilder på hem, människor och kläder i en enda salig röra. Superbra att ta fram när jag vill ha inspiration! Det finns dock en nackdel, och det är att jag har förlorat bildkällorna på alla bilder. Ofta har jag alltså inte en aning om varifrån jag fått dem.
Nu har jag skaffat Pinterest där jag kan samla alla bilder jag tycker om online, och länkarna till källorna sparas automatiskt. Dessutom kan andra se vad jag tycker om.
Ännu så länge har jag bara hunnit börja med inredningsmappen, ni kan se den HÄR!
Om ni vill följa mig så är mitt användarnamn ElinNilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0