8. En bild från en utav de bästa kvällarna i ditt liv.

Vårbalen 2011 var en sådan där magisk upplevelse för mig. Jag hade varit med i kören i två terminer och hade  kommit ganska många korister så nära att jag kände mig avslappnad med dem, medan det fortfarande fanns massor kvar att upptäcka om varandra. Jag älskar det stadiet i att lära känna nya människor, när man har kommit förbi den lite uppstyltade första fasen och kan koncentrera sig på att fördjupa det som redan finns!
Vårbalen äger rum i maj som är min absoluta favoritmånad. Träden var sådär skirt gröna, jag hade en nyinköpt balklänning på mig och härliga människor runt omkring mig. Det var en sådan där kväll som aldrig verkade ta slut, där ingen blev trött och där alla fortsatte umgås av bara farten trots att klockan blev helt ohyggligt mycket.
Om man ska vara noga är inte bilden tagen under kvällen, men däremot när kvällen har övergått i natt som har övergått i morgon som har övergått i förmiddag. Här är klockan tio och vi är påväg för att äta frukost på McDonalds av alla ställen.
Emily Dahl-kalendern
(Detta var Emily Dahl-kalenderns åttonde dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0