Sabinafika på café Linné

Ikväll har jag fikat med Sabina på café Linné, som är ett utav mina nya favorittillhåll. Innan har jag ju varit helt betagen av Storken, men jag måste säga att jag uppskattar Linné ännu mer. Det är inte lika belamrat och inte lika många människor i samma rum, vilket ger en lägre ljudnivå som gör det lättare att prata. Något mer som underlättar bra samtal är hur man har valt att möblera. Det är gott om soffor och fåtöljer som är placerade i grupper riktade mot varandra, och det gör att det känns som att sitta hemma i någons vardagsrum.
Här är jag och ett ansträngt leende...
...samt dito med stängd mun.

Sabina fick jag inte fotografera idag, men ni kan få se platsen hon satt på och föreställa er henne där. Hon hade håret uppsatt i tofs, om det underlättar visualiseringen.
Som pricken över i har de kristallkronor i taket! Halleluljah!
Café Linné hittar ni på Svartbäcksgatan, mitt emot Linnéträdgården. (Samt precis bredvid café Linnéhörnan. Mmm, kreativiteten på topp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0