Living on the edge

Jag har tänkt köpa en till balklänning under våren. Eftersom jag går på bal minst två gånger om året i ungefär samma sällskap känns det roligt att ha åtminstone två olika klänningar att variera mellan.
Så igår satt jag och tittade runt på Tradera, när denna fångade min blick:
Alltså, ser ni?! Och till ungefär en tredjedel av det pris jag skulle få betala om jag köpte en ny i butik. Visserligen är den klänning jag redan har också blå, men i annan modell och material.
Den ska verkligen passa också, om jag har lyckats ta alla mått rätt. Möjligtvis kan den vara lite stor i midjan, men jag tänker att det borde gå att justera. Det enda jag är orolig för är längden, men jag håller alla fingrar och tår att det ska gå bra.
(Och eftersom jag hade planerat in köpet av en mycket dyrare klänning måste det väl helt logiskt vara okej att köpa ytterligare en om jag hittar någon mer i samma prisklass som denna? Eller hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0