Våren och diverse tecken på dess ankomst

Den kommer ju nu, våren. Lite motvilligt kanske, men ändå!
I Åtvidaberg blommar krokusarna i rabatten...
 
...även om snön fortfarande ligger tjock på de flesta andra ställen.
Igår gick jag på promenad med Anna, och även om det var mycket snö vid Templet så var det ändå väldigt skönt att sitta där i solen och prata.
 
Vi har haft bröder med familjer på besök också!
Molly och Agnes börjar bli såpass stora att de verkligen har utyte av varandra nu och det är så himla roligt att se! Såhär såg det ut när Agnes var sugen på kakor härom dagen.
 
Innan jag tog tåget till Östergötland i fredags så satt jag vid Fyrisån och fikade med Johanna. Det var skönt och vi skrattade länge åt Johannas totala upprördhet när hon undrade hur tusan Norrlands nation hade kunnat sätta upp affischerna på de högst belägna fönstren på huset.
 
Och så har jag gått omkring med vårskor på grusiga gångvägar också.
 
Och suttit på caf'e i många timmar och fixat med körens nya häfte med standardsånger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0