Den otroliga vandringen

Härom dagen lovade jag att lägga ut bilderna från när vi gick till skogen och grillade. Här kommer de!

Det var dimmig och mystiskt

Vi gick och gick. Till slut kom vi fram till en skog som vi gick in i. När vi gått några hundra meter utropar Fredrik, som ledde expeditionen, att "det här duger inte! Det är fel skog!". Så vi fick helt eneklt kravla oss ut till vägen igen och fortsätta. Till slut kom vi till en skog som dög och begav oss in bland granar och taggbuskar.

Helt plötsligt, mitt i ingenstans, uppenbarar sig en färdig grillplats! Vad är oddsen?




Vi fick inte riktigt fyr på elden, så det blev att ta till extrema åtgärder för att få korven varm...




Jag försökte skriva mitt namn. Det gick väl sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0