Bekännelse

Jag erkänner. Jag föll för trycket. Jag läste Twilight-böckerna. Och jag gillade dem.

Blir alltid så skeptisk när böcker är sådär hypade, jag blir som en tjurig femåring och hävdar att jag minsann inte ska läsa dem. Jag är ju så finkulturell och har en egen, personlig smak för böcker. Ha! Varenda gång gillar jag de där jävla böckerna. Det var likadant med Millenium-serien. Och Arn-böckerna. Där ser man.

Men för guds skull, vad ni är gör, så hoppa över "bonus-kapitlet" i första boken! Om ni tvunget ska läsa det, så läs ut hela första boken innan. Och ha överseende med Bellas patetiska självömkande i andra boken. Det blir bättre!

Var dessutom beredda på att försumma era vänner under några dagar/veckor/månader. (Beroende på hur snabbt ni läser... Jag köpte första boken i torsdags och läste ut den fjärde idag)
Böckerna är sjukt beronendeframkallande, jag går här och leker vampyr för mig själv mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0