Onsdag

Idag var jag och tittade på sångenseblen när de tränade koreografin till Trollflöjten. Kommer nog att bli riktigt bra! Efteråt gick vi bort till Lyktan och började prova ut outfits till alla, det är så himla kul! Jag blir helt upprymd! Jag gissar att det var tio pers som provade idag, imorgon ska hela kören prova. Herrejesus säger jag bara, med tanke på vilket kaos det blev idag kan jag bara tänka mig hur det kommer se ut (och låta) imorgon... Haha!

Tittade genom lite gamla kort på datorn när jag hittade den här. Tycker om den så himla mycket. Dessutom är det nästan exakt två år sedan det togs, som lite kuriosa. Minns att det var Sandra och jag som var ute på promenad när detta förevigades. Vi hade sjukt kul kommer jag ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0