Det är något speciellt med mörkhåriga kvinnor som heter Audrey







Åh, jag vill också vara liten, mörk och med en fantastisk stilkänsla! Allra helst fransk också. Jag vill bo i Paris och gå genom dimmiga kvällar insvept i en svart trenchcoat, med en basker på huvudet och sofistikierat rökande på en cigarett. Men jag skulle aldrig ha rökarandedräkt, jag skulle vara så naturligt cool och elegant att jag alltid skulle lukta chokladmousse. Jag skulle använda Burberry London och alltid komma på kvicka, charmerande svar på alla kommentarer.
Överallt där jag gick skulle människor vända sig om efter mig och tänka "Vilken spännande människa, undrar vart hon är påväg". Och jag skulle bli bjuden till hemliga, exklusiva fester uppe på Paris hustak, där jag skulle kyssa folk på kinden och få alla att skratta. Sedan skulle jag gå hem med en lång, mystisk man med hatt och rufsigt, mörkt hår.
Och jag skulle heta Audrey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0