Student!

Idag har det varit student i Åtvidaberg!
Jag var först på avslutningsfika hemma hos bror med familj och gick sedan hem till familjen Ericsson där Lukas mötte mig i regnet.
Vi fixade alldeles för länge med blommorna som vi skulle ge till alla studenter, så vi var tvungna att springa ner till skolan.
Men vi hann fram! Alla var så fina, glada och bubbliga!
Här är syster Anna
Petra på väg till traktorflaket
Mia, Lina och Sofie
Jocke!
Malin och syster Anna
När vi hade kramat alla och lagt ännu fler blommor till bördan om deras halsar gick vi hem till Anna igen. Där åt vi supergod cheesecake...
...och pratade...
...och drack te!
Imorgon förstår ni, då händer det grejer! Min bror gifter sig i Åtvids gamla kyrka, och jag kommer gråta ögonen ur mig. ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0