Rosettfest

Igår hade Hära fest med rosettema!
Jag hade fått min nya långklänning med posten tidigare samma dag så var helt enkelt tvungen att inviga den!
Line hade knutit en rosett i håret...
...och Hära hade rosetter precis överallt. Till och med robothalsbandet Leonard hade fått en fluga!
Vi upptäckte att jag såg mycket kortare ut i långklänning, och skrattade hysteriskt åt att jag kunde böja på knäna utan att det syntes.
Senare på kvällen anlände några av Häras nya bekantskaper från Engelska parken. Då fick jag så fullt upp med att prata, skratta och lära känna i allmänhet att jag helt glömde bort att ta fler kort. Men himla trevligt var det!

Kommentarer
Postat av: maria

fan va snygg!

2010-11-20 @ 11:19:25
Postat av: Ulrika

JAG HAR VÄRLDENS SNYGGASTE KUSIN!!!! :)

2010-11-20 @ 11:54:36
URL: http://ullaulla.blogg.se/
Postat av: Hära

Finaste elin!!

Roboten heter faktiskt leopold.

2010-11-20 @ 12:20:37
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0