En önskelista

Jag har funderat över saker som jag önskar som jag önskar mig i julklapp och kommit på en liten lista. För det första: Igår när jag sprang genom Stockholm central för att hinna med ett anslutande tåg lyckades ena handtaget på min älskade väska fastna i ett trappräcke, varpå flera centimeter långa revor slets upp längs med väskans sida. Till följd av detta har jag beslutat att det äntligen är dags att göra slag i saken och investera i en 14 tums Cambridge satchel av modellen classic! Är galet sugen på en grön, men inser att en klassiskt brun antagligen är bättre i längden.
Nummer ett på min önskelista är således pengar till denna fining.
Nummer två:
Hedaset med in ear-hörlurar till min telefon. Typ de här från Sony Ericsson:
Nummer tre:
Fred på jorden!
Nummer fyra:
Det här överkastet från Indiska. Jag vet att jag har visat det en gång tidigare, men då i en grönare färgsättning. Åh det är så himla, himla fint men kostar 1500 kronor.
Ett. Tusen. Fem. Hundra!
I övrigt är denna lista från augusti fortfarande väldigt aktuell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0