Hos Maria med mina finaste

I helgen har jag och alla mina finaste samlats i Valsberga hos Maria!
Följande saker förtärdes: lussekatter, glögg, pepparkakor, rotfrukter i ugn med blåmögelostsås, banankaka, vin, öl, storslagen frukost och stora mängder kaffe.
Hos Maria med mina finaste
 
Hos Maria med mina finaste
 
Vi pratade också. Mycket, länge och analyserande sådär som vi är så alldeles speciellt bra på tillsammans.
Efter att ha sovit några timmar vaknade vi upp till strålande väder och rimfrost på verandafönstren.
Hos Maria med mina finaste
 
Vi fick besök av grannens katt som var kelig och busig på samma gång.
Hos Maria med mina finaste
 
Hos Maria med mina finaste
 
Efter frukost gick vi en liten promenad och njöt av vädret, tystnaden, lugnet och att vara tillsammans.
Hos Maria med mina finaste
 
Hos Maria med mina finaste
 
En sådan fantastiskt bra helg!
Hos Maria med mina finaste
 
Hos Maria med mina finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0