Stunder genom min telefonkamera

Eftersom åtminstone två av mina läsare knappt vet vad Instagram är (ja mamma och pappa, jag syftar på er) så tänker jag nu visa er en del av de bilder som jag laddat upp där (eller ja, en ganska stor del utav dem).
Först ut är Anna och Emelie vid champangefrukosten innan vårbalen samt blomsterspel på pickninckfilt dagen efter.
Östgöta nations kör Sånggripen vid deras vårkonsert och en ny vän som jag träffade en dag på vägen hem från skolan.
Anna i solnedgång på balkong när vi lyssnade på fotboll på radion samt närbild på min födelsedagstårta.
Picknick-Kajsa och båtar i Sunnersta.
Marcus och Anna på väg hem till dem efter att ha ätt på V-Dala härom dagen samt pioner utanför deras hus.
En ny burk som jag köpte i torsdags och lite av den förträffliga frukosten som jag fick på Marcus och Annas balkong igår!
Jag heter fortfarande Elmaelni på Instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0