Kick off

Igår var det dags för kick off med årets styrelse för Västgöta nationskör! Vi åkte till Jakops föräldrahem en bit utanför Uppsala, där vi lekte i äppelträdgården.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Det var Jesper och jag som hade planerat dagen, så vi var spända på att se vad de andra skulle tycka.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Bland annat fick de balansera på plankor...
Kick off med VG-körens styrelse
 
Kick off med VG-körens styrelse
 
Kick off med VG-körens styrelse
 
... och kasta prick med äpplen.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Lotta var med!
Kick off med VG-körens styrelse
 
Johan.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Jakop (segerviss).
Kick off med VG-körens styrelse
 
Linnea.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Isabella.
Kick off med VG-körens styrelse
 
En peppig Jesper.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Vid en utav grenarna bands lagen ihop med varandra och skulle springa en bana samtidigt som de ömt vårdade vårat maskotlejon Aslan.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Kick off med VG-körens styrelse
 
Emelie.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Jag var otroligt sliten efter Reccegasquen och växlade ständigt mellan pepp och sammanbitenhet, men hade roligt ändå.
Kick off med VG-körens styrelse
 
När tävlingarna var avslutade blev det ölhäng i baren som finns i det ombygda svinhuset.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Kick off med VG-körens styrelse
 
Det blev även en del sång och pianospel.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Johan.
Kick off med VG-körens styrelse
 
När vi var några som satt i köksdelen och pratade började mitt sällskap plötsligt att skratta ohämmat. Jag vände mig om och fick se denna syn.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Viktor.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Isabella.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Utanför var himlen alldeles magisk!
Kick off med VG-körens styrelse
 
Jupiter lyser tydligen väldigt starkt just nu, vilket jag försökte fotografera utan stativ. Det gick sådär, men blev ganska häftigt ändå.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Kick off med VG-körens styrelse
 
Jag försökte också att skriva mitt namn med jupiterljuset. Även det gick sådär.
Kick off med VG-körens styrelse
 
Åh alltså, vilken fin dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0