Reccegasquen

I fredags var alltså Linnea och jag på VGs reccegasque! Det var en väldigt rolig och lyckad kväll. Dock förstår jag inte vart tiden tog vägen, det kändes som att det bara gick några få timmar mellan fördrinken och att jag kom hem igen vid fyrasnåret. Hur som helst hade jag väldigt roligt och var väldigt peppad under hela kvällen.
Jag glömde kameran hemma, Linnea tog dock några bilder med sin mobil som jag tänker visa er.
Den första är från fördrinken i tornrummet:
Eftersom Linnea har varit tredje kurator på VG blir hon såklart placerad vid honnörsbordet, och eftersom vi gick tillsammans åkte jag liksom med på ett bananskal. Således var jag placerad mellan nuvarande 3Q och Inspektor, vilket var fantastiskt trevligt.
Vi hann även med att sjunga med kören under sittningen och sedan tillsammans gå på släppet på ÖG för att dansa och till sist avsluta med efterfest i VGs läsesal. Väldans bra kväll!
(Åååååh, gjorde precis ett långt inlägg med massor av bilder från kick offen igår, men så när jag skulle publicera det lade mitt internet av för ett ögonblick och allting försvann. Frustrationen! Jag återkommer imorgon när jag har samlat kraft igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0