Luciavaka

Är hemma hos Jessica i Eriksberg ock köttar Lady Gaga, snart kommer resten av Flogsta Crew. Då ska vi ha luciavaka, mysa och titta på film hela natten. Kommer bli så bra!
Mitt internet har lagt av, därav den dåliga uppdateringen de senaste dagarna.

Igår hade vi korridorsfest och det var hur kul som helst. Först lagade vi mat, tysken styrde och ställde i köket.
När jag kom ut i köket vid fyratiden stod fyra killar uppradade vid köksbänken, hackade, stekte och kavlade för fullt. Jag stog där ett tag men kände mig totalt överflödig så tassade tillbaka till mitt rum igen. Haha, där kan vi snacka om genus!
Väldigt bra blev det i alla fall.

Härom dagen gick vi rakt ut i skogen och försökte grilla. Jag lovar att lägga ut bilder såfort mitt internet kommer igång. Ha det underbart så länge raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0