En himla massa bilder av varierande intressevärde...

Idag har jag tömt kameran på bilder ända sedan den första vecka. Har tyvärr glömta att ta med mig kameran till alla aktiviteter, så därför får ni en himla massa vardagsbilder!

Det här är aulan i Universitetshuset. Lite skillnad mot aulan på facetten...


Här kommer en bild från nollningen, när vi var 26 pers i en telefonkiosk. Haha! Kolla vad svettig jag är!


När jag var hemma och hälsade på hade Anna en abnormt stor tröja på sig...


Härom dagen lagade Sabina och jag potatis- och purjolöksoppa tillsammans.
(Eller okej, jag skar purjolöken och la i buljongtärningen, Sabina gjorde resten...)


Jag tyckte det var ofantligt roligt att Sabina hade hela sitt badrum fullt av tvätt som hängde på tork. Jag skrattade nog ganska mycket åt det... Men jag fick minsann igen nästa dag när jag skulle tvätta och alla torktumlare var upptagna. Då var jag tvungen att göra likadant! Haha!
Sabinas tvätt till vänster, min till höger


Idag har jag inhandlat följande:
Två sjalar, en väska, två par vantar. Är inte de flerfärgade vantarna fantastiskt fulsnygga?


Och avslutar med utsikten från mitt rum en kväll vid solnedgången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0