Fika med Hära

Hära ringde och frågade om jag ville ta en fika med henne, och det passade ju utmärkt eftersom jag ändå skulle ner på stan.
Vi fikade på bästa Kafferummet Storken, som jag vet att jag tjatar lite om men det är ju så mysigt! Hör och häpna, jag kom för tidigt och Hära var försenad! Det har nog aldrig hänt förut.
Här kommer två bilder från Häras blogg.
Här står jag och väntar, sådär härligt oförberedd på att bli fotad och därmed totalt poselös. Dessutom ger jag ett ganska svart intryck eftersom min nya grå vinterkappa tappade en knapp och jag därför använder förra årets jacka för tillfället.
Och Härabära såklart! Hon är i alla fall varken svart eller poselös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0