Såhär har min sommar sett ut

Kommer ni ihåg när jag gjorde en film med alla bilder från maj och juni förra året? Jag tycker väldigt mycket om den filmen och har fått så väldigt fin respons på den så nu tänkte jag att det var dags för en till.
Även denna gång är jag såklart väldigt inspirerad av Niotillfem och hennes filmer.
Det börjar med balen, fortsätter med Riga, dop och Åtvidaberg. Sedan är det lite Västergötland, lite Dalarna och massor med kärlek.
Musiken är There is a light that never goes out med The Smiths.
Jag försökte hitta en riktig sommarlåt, men hittade ingen som passade känslan jag ville få fram. Så tänkte jag att den här har ju ändå varit med i 500 days of Summer.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vilken bra film! <3

2011-08-19 @ 11:32:35
Postat av: M

Gud vad fint!!

2011-08-19 @ 13:44:52
URL: http://maddyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0