En lång men ack så bra dag

I morse åt jag först frukost med Anna och Karin innan jag begav mig iväg till Fyrishov. Där var nämligen min bror med familj eftersom Emmie skulle tävla i drill. Och åh, vad duktig hon var! Det var hennes första tävling, och hon kom tvåa i sin soloklass. Stolt bonusfaster på läktaren!
Efter några timmars drillobservation tog jag tåget till Stockholm för att möta upp Anna och Karin som hade åkt i förväg. Vi tog en shoppingrunda, och mot slutet av denna vilade vi benen inne på Topshop när vi plötsligt såg ett rött hår i andra änden av lokalen. Det var Elsa Billgren, en utav mina absoluta favoritbloggare, inspirationskällor och förebilder. Anna petade mig hårt i sidan och väste "du måste gå fram till henne". Så det gjorde jag, stammade fram något om att jag gillar hennes blogg och frågade om jag fick ta en bild. Hon var hur gullig som helst, så det fick jag såklart och jag tackade säkert fem gånger. Det är konstigt det där, att man kan bete sig så underligt bara för att man träffar någon man vill göra ett gott intryck på.
När vi var färdigshoppade mötte vi upp Fanny och tog tunnelbanan till Söder. Där gick vi och åt på en helvegetarisk och urmysig restaurang som hette Chutney.
Jag hade uppenbarligen the time of my life..
Efter det var det dags för dagens huvudattraktion; Kraas releasefest på Högkvarteret!
Här är dom! I mitten har ni fina Marta som har gått på Lunnevad med Anna, Maria och Karin.
Hela bandet inklusive brassektion.
Och åh, vad bra de var!
Om ni vill lyssna på Kraas EP så kan ni göra det här!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken kväll! Vilka chevreknyten!!!

2011-01-23 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0