På Nedre Slottsgatan

Idag har jag skruvat ihop en Ikea-byrå som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. När jag väl hade kommit över chocken över de ca hundra tusen bitarna var det inte så svårt, bara att följa den 24-sidiga manualen...
Himla fin blev den i alla fall, här kan ni se den i skymningsljuset!

Börjar få ordning på mitt rum nu, men det är fortfarande några kartonger och påsar att packa upp innan ni får se det.
Något som ni däremot kan få se redan nu är utsikten från sängen. Ett träd och ett snyggt hus.

Ställer man sig i fönstret ser man en parkering, två kastanjeträd samt baksidan på Östgöta Nation.

Det hela är ganska mycket bättre än min förra utsikt måste jag säga, den såg (under sina bästa tänkbara stunder) ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0