En uppdatering

Hej raringar!
Jag har det bra även om jag uppdaterat dåligt, jag skyller på dålig internetuppkoppling och systemkamerafrånvaro.
Just nu är jag i Uppsala för några korta dagar. Jag kom hit igår kväll och gick då för att möta Anna och Jakop vid V-dala där vi åt mat, drack öl och pratade om viktiga saker såsom vad vi skulle vara om vi var ett djur och vilken den vackraste textraden från en låt kan tänkas vara.
Idag har jag lämnat tillbaka biblioteksböcker som hade fått krav och hot om höga förseningskostnader på sig (den huvudsakliga anledningen till min Uppsalavisit) och om någon timme ska jag till Marcus och Anna på spelkväll.
Imorgon åker jag vidare till Västergötland och Linnea, och på lördag tar fortsätter vi till Käringön och Jesper. Det tror jag kan bli hur bra som helst.
Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera här, men jag har kameran med mig och lovar att visa er när jag är hemma i Åtvid igen!
Sålänge kan ni titta på min utsikt just nu; Östgöta nations baksida, kastanjeträd, blå himmel och en fladdrande flagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0