En utflykt till Vadstena

Idag åkte Anna, Ludvig, Karin och jag en tur till Vadstena. Där tittade vi lite i affärer innan vi åt lunch på den här fantastiskt vackra innergården.
Vadstena
 
Efter maten ville vi ta en promenad, gick förbi ett fågeltorn och bestämde oss för att kika lite.
Vadstena
 
Jag försökte fota en vinkningssekvens. Det gick sådär, först kände jag mig fånig och började skratta och sedan hoppade Anna in i bild.
Vadstena
 
Vadstena
 
Vadstena
 
Vi gick vidare. Åkervinda kan ju vara den finaste blomman.
Vadstena
 
Till slut kom vi fram till en strand lite längre bort längs Vättern.
Vadstena
 
Så himla, himla härligt!
Vadstena
 
Vadstena
 
Det kastades sten med varierande resultat.
Vadstena
 
Vadstena
 
Vadstena
 
Vadstena
 
Till slut kände vi oss nöjda och begav oss hemåt över Östgötaslätten.
Vadstena
 
Åh en sådan fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0