Regnhäng

Den här veckan har kanske varit den mest ineffektiva i mitt liv. Jag har gjort absolut ingenting annat än att läsa och se på film. Ganska skönt egentligen men nu börjar rastlösheten att sätta in på allvar.
Tur då att Jessica finns! Idag har jag nämligen umgåtts med henne och några utav hennes spexvänner, vilket var väldigt trevligt. Vi gick i second hand-affärer, åt glass, var på VG en sväng för att skriva in en utav Jessicas kompisar, promenerade och pratade.
Det kom en ordentlig regnskur också men det gör liksom ingenting när man har pastellhus omkring sig och ett blommigt paraply över sig.

Kommentarer
Postat av: Emily

Läste din kommentar nu och blev så rörd. Känns som att jag är tolv år igen ungefär och får beröm av den "stora duktiga tjejen i stallet" som jag såg upp SÅ mycket till och hade som förebild när det begav sig. Tack så jättemycket, dina ord värmer mycket och blir absolut något jag kommer plocka fram för att peppa mig senare. Tack :)

2012-08-29 @ 19:35:20
URL: http://ung-och-dum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0