Åh alltså!

Ni tappra själar som fortfarande läser här varje dag, jag blir alldeles rörd av erat tålamod!
Jag kommer nog igång ordentligt igen snart, det känner jag på mig. Men kanske inte riktigt ännu.
Just nu: plugg och kör. Punkt. Det är ungefär det enda jag hinner med, för den här kursen tar kol (eller kål? Är det grönsak man äter, godis man äter eller sådant man eldar, det undrar jag. Gissar att det syftar på att kola/dö så då kör jag på det) på mig.
Men jag mår bra i övrigt och allt sånt, ifall ni undrar.
 
Såhär har några stunder sett ut genom min mobilkamera:
Jag åt lyxigaste pluggfrukosten med Hanna på VG en dag.
 
Och blev bjuden på spontan trerätters middag med vin en vardagskväll hos Lena.
 
Jag har pluggat (eller egentligen kanske mest umgåtts) på VG en hel del.
 
Och så har jag köpt en dymo som jag älskar.
 
I helgen ska vi sjunga på Reccegasque och jag ska dansa till liveband, efter att jag iklädd akademisk högtidsdräkt har lett reccarna fram och tillbaka mellan nationen och universitetsaulan.
Det kommer nog bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0