Julstämning vol 2

Vintern slog till såhär lagom med en månad kvar till jul. Just nu är det sådär fint snöigt ute, helt vindstilla och med snön fortfarande kvar på marken och i träden. Sitter hemma i köket, har tänt ljus och har precis ätit mannagrynsgröt. Då slog julkänslan till igen.

Jag längtar verkligen till jul i år! Jag har alltid tyckt om "the spirit" med julen. Att man träffar sådana som man tycker om, äter god mat, skrattar, är snälla och ger varandra saker. Det är ju underbara traditioner! Så mycket kärlek. I år blir det ännu roligare eftersom alla kommer hem och man kan få träffa alla som man saknar.

Snart ska jag bättra på julstämningen ännu mer, ska nämligen bege mig till något så medelålders som ett ljusparty.

Såhär fint är det just nu utanför mitt fönster!


So long, my darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0