Nu har det hänt

Idag när jag stod vid centrum och väntade på bussen stod en man brevid mig. Jag märkte att han kollade på mig ibland och började undra vem han var. Precis när man ser bussen tvärs över ICA-parkeringen tar han två steg fram mot mig.

Han: Hey! I remember you!
(What the hell?)
Jag: Really?
(Vad är det här för människa??)
Han: You are friend with the guys that use to play at Gruvan!
(Åh, tack gode gud! Det är bara Flörtiga DJ:n)
Jag: Oh! Yes I am.
Han: What happened to the band? The haven't played for a long time.
Jag: Two of the guys are in Oslo, Norway. So they can't play together right now...
Han: Okey! Tell them that they are really good!
Jag: Sure, I will

Jaha.
Så nu är det offentligt.
Jag är allmänt känd som Groupien...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0