Snödag

I morse tog jag bussen vid 09.05 från stationen. Kallt som tusan var det att vänta, men bussen kom till sist så vi frusna själar fick gå in i värmen. Var massa folk på bussen och jag började undra vad alla barn gjorde där, men fick senare höra att det tydligen var studiedag idag. Ungarna skulle säkert till simhallen!

Klev av i Grebo och tillbringade några timmar i stallet. När jag kom hem började stora snöflingor falla ner mot marken. Träffade Maria på Sandelius. Vi satt där inne och tittade på snön, drack kaffe, myste och pratade. Så himla skönt att vara inomhus i sånt väder!

Ikväll har familjen varit hemma hos Dea och firat Anna som fylle år idag. Är även Elisabeth som har namnsdag vilket innebär att vi var 7 stycken på plats som hade namnsdag! Både mamma och jag heter Elisabeth, och sen har det blivit så himla konstigt att båda mina bröders sambor + döttrar och även en brors svärmor heter Elisabeth! Ganska roligt slump...

Inser precis att jag har missat halva Grey's Anatomy, så nu ska jag springa och kika på slutet!


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ninnie

hejsan Elino.:)

Undrar om jag kan få läsa ditt nya blogginlägg:) Följer denna bloggen serrö^^

Kram

2008-11-20 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0