Update

Har idag haft en allmän mysdag. Hade tänkt sova länge i morse, men lyckades ändå vakna halv nio... Gick i alla fall upp och läste lite i Luftslottet som sprängdes i vardagsrummet. Sedan kom mamma hem och vi åt frukost tillsammans.
Jag delade ett vänskapsäpple med min kanin och städade hans bur.

Maria kom hit på eftermiddagen och vi var ute och gick en sväng.
Har nu slängt ihop en kladdkaka som jag och Kim senare ska bege oss med till The Ressidens of the Ericsson family.
Där är mina favorittjejer och repar, och jag ser fram emot mys, prat och skratt.

Just det! Angående det lösenordsskyddade inlägget igår. Det står faktiskt inget i det utan jag skulle bara prova om det  överhuvud gick att taget göra så...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0