Världens bästa Karin...

...firade vi igår., en månad försent. Vi var här hemma hos mig och myste. Skulle försöka oss på uppdraget att laga mat tillsammans alla fem, och det gick faktiskt riktigt bra!
Vi gjorde paella med haloumiost till mig och räkor och musslor till de andra. Gott!

Sedan massor av prat om det mesta här i världen. Jag är så glad att jag har dem allihop! Har aldrig förut träffat en grupp där jag kan vara mig själv till 100%, utan att behöva tänka på hur jag är och vad jag säger. De här tjejerna betyder mer för mig än jag kan beskriva, tycker om dem så mycket!


Senare på kvällen anslöt en grupp 91-or. Vi åt sån där efterrätt med glass, banan, maränger och chokladsås (totalt hjärnsläpp! vad heter det?!) och såg på Aristocats.

En mycket bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Malin

MARRÄNGSWISS! Och det är underbart gott.

2008-11-18 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0