Åke och jag

Har lyckats dra på mig någon sorts mutantförkylning som roar sig själv med att byta karaktär varje morgon. Hittills har vi hunnit med ont i hela kroppen, genomtäppt, helt slut i huvudet, hosta samt rinnsnuva. Hoho, det är en innovativ förkylning det är, full av överraskningar. Lite som en god vän faktiskt. Jag kanske borde döpa den?

Åke
får bli hans namn. Åke får mig att våga vara sunkig, att tycka det är okej att lufsa runt i en gammal träningsoverall-jacka som jag köpte i sexan. På något sätt tycker jag inte riktigt om Åke. Vi klickar inte. Han är en sån där vän som låtsas vara trevlig, men egentligen är en sabla energitjuv.

Åke ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0