Glädjedimma

Jag mår så himla bra just nu, det gör jag varje år vid den här tiden. Det känns som att jag går in i någon sorts dvala sådär i februari/mars, men sen när hela världen vaknar till liv, då gör jag det också.

Igår hade vi en riktig tjejkväll hemma hos Karin i hennes lägenhet. Det var så himla bra och mysigt. Jag är så glad att jag har så kloka vänner, som har bra värderingar och åsikter. Att de lyssnar och tycker att det jag säger är viktigt, det är så otroligt värdefullt för mig. Då och då får jag som någon sorts kärlekschock, och inser hur mycket jag tycker om dem allihop. Det fick jag igår.

Dessutom kan jag stolt meddela att Karin har blivit antagen till klassisk sång på Lunnevad! Så himla roligt! Hon har verkligen kämpat för det här, och jag är så otroligt glad för hennes skull! Grattis gumman!

Är just nu hemma hos familjen Ericsson, och ska snart gå en promenad med Anna och Maria i vårsolen. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0