På promenad i urskogen

Har idag varit på promend i skogarna runt Kävelsbo


Maria var tydligen inte tillräckligt fin idag, så jag fick inte tillåtelse att föreviga hennes vackra anlete.











Jag hade min nya klänning på mig!
















Maria har hår och fötter!       Hon kan vifta på håret också! 
                

Det var sol!
   

Vi hittade en bäck med glitter i        Och blåsippor som inte ville vara i fokus...
                                   

Till sist hamnade vi hemma på Kävelsbo Norrgården, drack kaffe och tittade på That 70's Show
(Det gör för övrigt hela familjen Samuelsson tillsammans varje dag. Är det inte fantastiskt? Min familj tittar på... typ Plus)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0