Nu har jag tagit steget...

Igår var jag inne med mina föräldrar i Linköping och shoppade loss på Ikea. Hittade nästan allt jag ville ha, så nu känner jag mig redo inför flytten.
Gick även en sväng på Ikanohuset, och nu ni mina kära så kommer ni få en smärre chock!
Jag köpte ett par skor med klack!
Visst är de underbart fina?


Inhandlade även ett par skor till vintern, de påminner lite om sådana kängor som Madicken har.

På kvällen åkte jag ut till Maria och såg Patrik 1,5, som var en mycket mysig och varm film.
När jag skulle åka hem ringde Anna och undrade vad jag hade för mig. Slutade med att jag hämtade henne när hon kom med bussen, skjutsade hem Christoffer som kom med samma buss, åkte hem till familjen Ericsson och drack te, och helt plötsligt var klockan halv två!
Haha, förstår verkligen inte var de timmarna tog vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0