Supersnödag!

Imorse var det massor av snö utomhus! Jag var lite sen, tog ett språng från ytterdörren påväg mot cyckeln, och gör århundradest pladask-ramling! Man kan säga att det satte normen för hela resten av dagen. Jag vet verkligen inte hur många gånger jag har ramlat, tappade räkningen vid fem. Men väldigt roligt har det varit!

Snö är superkul!


Det har varit ganska mycket omkulldragande i snöhögar. Men vissa (Jessica!!) klarar sig utmärkt på egen hand...


We all do the pop-pose during lunch hour!


Snart blir det att bättra på blåmärkena genom snökrig med gänget, följt av bastu. Nice!

Kommentarer
Postat av: Enny

Hej tack för hjälpen jag lyckades.



OCh va mysigt ni verkar ha haft det. LIte avis.



Kram

2009-12-16 @ 23:22:07
URL: http://piglan.blogg.se/
Postat av: Viktor Kullgren

Åh vilka roliga inlägg, avundas din ork att lägga upp bilder! :)

2009-12-16 @ 23:31:29
URL: http://www.viktorkullgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0