What to wear

Jag gissar att jag har varit någon sorts enväldig härskare i mitt förra liv. I alla fall med tanke på hur roligt jag tycker det är att spela The Sims 2. Att styra de där simmarnas minsta rörelse är ofattbart underhållande!

Har ikväll haft en lite fashionshow för min kära moder inför The Big Party på lördag. Hittade flera klänningar i garderoben som jag hade glömt bort att jag äger! Väntar bara på värmen så jag kan ha dem på mig.
I alla fall kom jag fram till en svart tyllkjol som jag fått av Karin, strumpbyxor och en blå topp med små puffärmar i siden.
(Det är Marias fel att jag har börjat planera sånt här. Det gjorde jag aldrig förr)

Och nu mina kära, bara för att jag är extremt uttråkad ska jag även publicera en bild på kreationen.
Haha! Nu är jag på väg utför...












Puss och kram 

 




 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! hah vad kul! kan du inte göra en "dagens sunkautfit" varje dag?? jag kan också vara med!

2009-01-25 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0