Vädergudarna, vad håller ni på med?

Det här vädret och jag, vi är inte bästa vänner precis. Jag funkar inte med grått, regn och kyla. Vi som bor i Sverige där allt ständigt ska vara lagom, varför gäller det inte vädret? Antingen är det 30 grader och man blir svettig av att lyfta lillfingret, eller så är det 15 grader och REGN!
Sisådär 23 grader och solsken, tack!

Men något som lyser upp min tillvaro litegrann är att jag nu har fått antagningsbeskedet till Uppsala! Så nu har jag både ett studentrum och något att studera, haha!
Men herregud, jag börjar bli nervös nu. Plötsligt är allt så verkligt. Jag kommer verkligen flytta i höst. Till en ny stad, med nya rutiner och nya människor. Ett nytt liv helt enkelt. Hjälp, hjälp, hjälp! Men samtidigt ja, ja, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0