Update

Kom nyss hem från Stallet där jag har ätit lunch med Maria och hennes farmor Iris. Jag hade helt missat att man kan äta lunch där nu, men det var jättetrevligt och gott! De hade en dagens lunch, veckans sallad och veckans soppa att välja på, och sen gratis kaffe och kaka till. Jag åt broccolisoppa som var grymt god.
Iris måste för övrigt vara en av landets sötaste människor! Jätteliten och rynkig, dessutom hör hon dåligt vilket leder till många komiska situationer...

Ikväll ska jag gå på Alléskolans elevkonsert tillsammans med syster Anna, najs bajs.

Här får ni några fölfoton att njuta av. Han växer sjukt fort!
(tagna med min mobil, därav den sugiga kvalitén)
Sanbright  e: Sandreo - Briar - Martini


Och titta på den här! Han är ju för söt, benen är så långa så han inte når ner till marken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0