Valborg

Vi började gårdagskvällen med att grilla på Strandgatan. Hade lyckats lägga beslag på en väldigt fancy grillplats, och gott som tusan blev det!

                                              Till slut dök Maria upp och hojtade:
Sabina den fina            "Jag har en citron, här ska drickas tequila!"
                                                      


Här diskuteras det grillning, bilar och andra maskulina ting


Sötaste
    Så småningom drog vi oss upp mot Bysjön
                  




Kvällen spenderades sedan med att springa fram och tillbaka mellan Gruvan och Repan (hur hamnade jag på Gruvan IGEN? Varje gång jag har varit där svär jag på att aldrig mer sätta min fot på stället). Jag gjorde sedan en gansta tidig sorti och var hemma klockan ett.


Och nu är det maj! Finaste maj! Underbara, fantastiska maj! Jag älskar den här månaden, ute är det så vackert att det gör ont i ögonen, och hela sommaren ligger fortfarande framför oss. Fantastiskt!


Idag ska vi åka till Bjärka Säby och se på Lunnevads konsert med de klassiska sångarna och pianisterna.. Ska bli jätteroligt. Och alla! Anna har kommit in på Vadstena! Så himla roligt! Duktiga, duktiga Annapanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0