Kameratömning igen!

Josefina och jag blev helt lyriska när vi en dag upptäckte kylskåpspoesin som tydligen satt på kylskåpsdörren! Här är en favorit!


Jag var hemma i helgen, och åkte då bland annat på en tripp till Lunnevad och Vadstena för att hälsa på mina finaste.
Karin raring


Vi gick och tog en pizza i Vadstena

Anna bor så himla fint! Det är nästan så det gör lite ont i själen av att titta sig omkring
Åh, det var så himla bra att få träffa dem! Även om jag trivs hur bra som helst här uppe så längtar jag ihjäl mig ibland efter er där hemma.
På lördagen blev det lite spontant att gå på dubbel 20-årsfest på Gruvan. Det var hur kul som helst! Jag har nog aldrig haft så roligt på Gruvan, att komma hem äger!
Kändes dessutom så himla bra att nu kunna säga att jag faktiskt åstadkommer något när folk frågar vad jag sysslar med. Jämfört med förra året då när det enda jag kunde göra var att lite mesigt klämma ur mig; "Eh.. Jag har tagit körkort." Haha!

Det har blivit mycket fika... Härom dagen gick Jessica och jag till Café Linnéhörnan som måste vara tio-i-topp mysigaste någonsin!


Jag åt någon sorts brownietårta, och den var grym! Grüm!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha! Underbart, fantastiskt =) grümt var ordet!

2009-10-07 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0