Påskhelgen

Efter att ha släpat runt på all min packning hela dagen i onsdags anlände jag till stationen för att ta tåget hem.
Och vem möter oss där? Hära och Jessica!
Och vad har de med sig? En påse!
Vem är påsen till? Mig!
Och vad är det i den? Godis!
Fina, fina vänner!



Väl hemma i Åtvidaberg ser jag vårtecken överallt! Underbart!


På fredagen hade vi ett gathering hemma hos mig. Från början skulle vi ha varit fem personer, men så droppade fler och fler in och tillslut var vi 12 personer i mitt lilla TV-rum! Så himla roligt att få träffa alla!

På lördagen åkte jag in till Linköping med Anabanana
Vi åt sushi, myste och hittade varsin perfekt klänning inne på Åhléns



På söndagen kom mina bröder med sambor, barn och svärföräldrar hem till oss för att äta mat. Jag tycker om dem alla så mycket!
Ägnade en del tid åt att förhindra sådana här situationer...


På måndagskvällen åkte jag tillbaka till Uppsala och möttes av ett vårpyntat kök!

Kommentarer
Postat av: anna

fint elin! och tack för en fin helg.

2010-04-06 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0