Den sista Härafesten

Hära var Echo.
Line var också en dryad, men hon var liksom lite bättre på det än jag...
Jag trollade fram en öl åt Viktor!
På vägen hem såg vi en upphittad-katt-lapp som vi tyckte matchade en borttappad-katt-lapp som vi hade sett utanför Hära, så vi gjorde dagens goda gärning och ringde Hära för att kolla om det var samma katt.
Här står Jessica och ser heroisk ut.
Sedan såg vi massor av inbjudande, orörd snö som vi helt enkelt var tvungna att springa i. Ungefär här tappade jag även min mobil...
Viktor hjälpte Jessica att göra en snöängel.
Den blev såhär fin!
Sedan ställde sig Jessica och gjorde så att det snöade.
Åh, vilken fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0