Min dag i bilder

Har tillbringat dagen ute hos familjen Samuelsson.

Det första jag hör när jag öppnar ytterdörren är gnisslet från en fiol. Jag går in i salen och möts av denna syn


Det har flyttat in ett rådjur på logen.
Den går omkring på ladugårdsplanen, äter ensilage och är totalt orädd!


Klockan fyra drog vi igång tv:n, kokade kaffe och slog oss ner i soffan för dagens heliga stund; That 70's Show! Och allt kändes precis som det skulle



På toaletten hittade jag en barnbok om svenska språket, och på sidan om synonymer hittade jag lugubert! Jag skrattade högt och slogs genast av ett litet Uppsala-sug.


I skymningen gick vi en sväng runt ägorna.
Uppsala, detta är Tolen! Men vi såg inte skymten av något eijswally (isrally)

Kommentarer
Postat av: viktor kullgren

Hahaha lugubert! Härligt att du har det gott!

2010-02-26 @ 11:13:33
URL: http://viktorkullgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0