Mitt rum

I brist på annat (och för att skjuta upp tentaplugget så länge som möjligt) kommer här en liten update på hur mitt rum ser ut. Jag vet att jag lade upp bilder när jag precis hade flyttat hit, men det har faktiskt hänt en del och dessuton har det kommit till nya läsare.

Så, här kommer det!




Jag jagar in på myrorna så ofta jag kommer ihåg för att försöka hitta en tavla i guldram att ha ovanför sänggaveln.
Dessutom vill jag så gärna ha en stor, mysig fåtölj under fönstret. Kanske den här?

Det är så intressant att se hur folk väljer att möblera sina rum. Alla som bor i Flogsta har ju samma utgångsläge, men inte ett rum jag varit inne i har varit likt något annat.
Mysigast av alla är Lines rum! Ni skulle se det, så fantastiskt ombonat och varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0