Brieost

När Ica Väst har rea på brieost, då blir jag glad. Goda, billiga körsbärstomater har de också. Och apelsiner. Körsbärstomaterna äter jag som godis, så goda är de!

Ännu en dag i nya klassen. Stämningen känns lite stel ibland, men det ska vi väl råda bot på så småningom. Jag och min lärarkollega har roligt i alla fall, så skrattbrist lider jag inte av.

Jag vill be om ursäkt för avsaknaden av bilder på senaste tiden, lovar att bryta den trenden i helgen då det vankas födelsedagsfest för Hära. Sabina ska följa med också, så det kan bli guld!

Bara för att jag vill ha en liten bild i alla fall så stal jag en av Viktor, och jag hoppas verkligen att det är okej.
Det är jag framför våran nya superskola. Visst är den väldigt semesterbildig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0