Första dagen!

Idag var första dagen på terminen. Ny kurs, ny klass, nya lokaler och säkert nya vänner så småningom. Det kändes väldigt bra i alla fall, nya huset är väldigt high-tech, fräscht och spännande. Blåsenhus heter det. Blåsen. Utan s. Kom ihåg det, annars blir det skäll!

Jag gick upp klockan 6 imorse vilket fick följande konsekvenser:
1. Jag var trött
2. För att bota denna trötthet drack jag hutlösa mängder kaffe
3. Denna kaffekonsumtion gjorde att jag kände och betedde mig som att jag gick på speed.

Som tur är har jag vänner som står ut med mig ändå.

Efter introduktioner och en diagnos(!) fördrev Viktor och jag några timmar på stan innan vi mötte upp Jessica vid Engelska parken. Vi begav oss sedan till Eriksberg för att intaga potatissoppa och titta på Bones.

Terminen känns lovande måste jag säga.

Nu ska jag googla ord och sedan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0