Så himla superinspirerad

Efter tentan igår var vi hemma hos Hära och sällskapsdrack. Vi började då prata om att vi ville ha temafest, 20-talet kanske? Åh, 20-talet är verkligen fantastiskt snyggt! Så klassiskt, dressat, hållbart, men ändå vågat och med massor av fina detaljer.
Idag åkte jag hem till Åtvidaberg igen och passade då på att kolla in rean i Linköping. Fick syn på en helt ställ med olika pärlhalsband på Glitter som det var halva priset på, och började genast planera en 20-talsoutfit. Nu är jag så sjukt inspirerad så om vi inte genomför den här festen kommer jag att krevera!

Tänk er det här håret (evetuellt lite uppsatt och tillrättalagt) och läppstiftet...


...tillsammans med de här halsbanden, svart fodralklänning och fjädrar i håret!


Åh, jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0