Dagen efter

I morse när jag vaknade sov fortfarande Anna och Ludvig, och de vaknade inte även fast jag försökte prassla lite lagom när jag klädde på mig. Så då gick jag ner i köket och hittade Mimmi som höll mig sällskap medan jag åt frukost.
Efter en stund hörde vi prat från övervåningen, så jag sprang upp och hittade Anna liggandes på min madrass. När hon såg mig utropade hon "HUR kunde du sova här?! Det är ju jättevarmt!" I nästa stund erbjuder hon sig att göra amerikanska pannkakor i miniformat. Så det gjorde vi, och jag åt därmed frukost en gång till.
Lukas gömde sig i skuggan under bordet, flåsade och lät lite som en gris.
Så kom Ingemar och satte sig hos oss och började berätta historier! Det kan jag säga er, ingen berättar historier som Ingemar! Efter en stund gick han in i huset och kom tillbaka med ett tidningsurklipp som han insisterade på att jag skulle läsa. Det gjorde jag och skrattade så jag fick ont i magen.
Här är det, läs det ni också!
På eftermiddagen bestämde jag mig för att åka och hälsa på mina föräldrar i husvagnen. Den står uppställd i en camping vid Loftahammar över sommaren, och har såhär bra läge vid vattnet!
Thomas, Veronica och Alice var där också!
Och jag fick bada i Östersjön för första gången i år!

Kommentarer
Postat av: hära

åh vilket underbart tidningsurklipp käraste!

2010-07-04 @ 16:09:01
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0