The return to Kävelsbo

Idag fick Åtvidaberg finbesök av Sabina.
Vi var först hemma hos mig en stund
Sedan satte vi oss i bilen och åkte ut till Maria!
Det är helt sjukt att detta var första gången jag var där sedan jag kom hem!
Och jag fick hälsa på kossorna!
Jag tycker verkligen att kor är otroligt vackra
Vi gick ner till Tolen
(nämns för övrigt i Åtvidaberg ink! "Ah dä va isrally på Tolen" ni vet)
Vi hittade ett otroligt långt hårstrå på min underarm som Maria kände sig manad att eliminera
Vi bestämde oss för att fortsätta bort mot bergen, när Sabina tappade sin mobil i asfalten så att den delade sig i tusen bitar.
Men vi lyckades montera ihop den igen.
Bergen!
Ack, vilka minnen från barndomen!
Åh, vilken bra dag!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh, vad härligt =)

2010-06-23 @ 12:10:25
URL: http://elinsundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0